יסמין מועלם / עטר מיינר | תדר | הַלַיְלָה - כנסיית השכל, מאבני היסוד של הרוק הישראלי, ממשיכים להופיע ברחבי הארץ במופעים סוחפים של רוק'נרול משובח, אנרגטי ועוצמתי.במופע יארחו את יסמין מועלם שפרצה לתודעה .

יחד עם שקל היא כתבה שיר שהרגיש להם מקרי, אבל הכל בא מסיבה. יסמין מועלם חלמה על אמריקה, אבל בסוף הגשימה את החלומות קרוב לבית. ההטבה תתאפשר רק בתשלום עם כרטיס אשראי של לאומי (עם לוגו לאומי על הכרטיס . אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה "אריה", מגיעה סוף סוף יסמין מועלם אל הבמות, עם ההופעה שרבים כ"כ חיכו לה. אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה שלה (מסיבה, כמה מתוק, ככה עדיף לי) ושיתופי .

אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה שלה (מסיבה, כמה מתוק, ככה עדיף לי) ושיתופי . יסמין מורפוס - personal-matter
יסמין מורפוס - personal-matter from personal-matter.hac.ac.il
מסיבה | יסמין מועלם ושקל. אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה "אריה", מגיעה סוף סוף יסמין מועלם אל הבמות, עם ההופעה שרבים כ"כ חיכו לה. יסמין מועלם חלמה על אמריקה, אבל בסוף הגשימה את החלומות קרוב לבית. סדורי1 תאריך27/07/21 יום שלישי בשעה20:00 מיקוםבית הלוי. 104 ₪ במקום 119 ₪. אריה by יסמין מועלם, released 27 february 2020 1. ההטבה תתאפשר רק בתשלום עם כרטיס אשראי של לאומי (עם לוגו לאומי על הכרטיס . לפרטים כנסו לאתר אינטימדבר 2021.

סדורי1 תאריך27/07/21 יום שלישי בשעה20:00 מיקוםבית הלוי.

סדורי1 תאריך27/07/21 יום שלישי בשעה20:00 מיקוםבית הלוי. מדשאת בית העם כרטיס במחיר ₪.00 אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה שלה (מסיבה, כמה מתוק, ככה עדיף לי) ושיתופי . יחד עם שקל היא כתבה שיר שהרגיש להם מקרי, אבל הכל בא מסיבה. לפרטים כנסו לאתר אינטימדבר 2021. מסיבה | יסמין מועלם ושקל. אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה "אריה", מגיעה סוף סוף יסמין מועלם אל הבמות, עם ההופעה שרבים כ"כ חיכו לה. אריה by יסמין מועלם, released 27 february 2020 1. ההטבה תתאפשר רק בתשלום עם כרטיס אשראי של לאומי (עם לוגו לאומי על הכרטיס . יסמין מועלם חלמה על אמריקה, אבל בסוף הגשימה את החלומות קרוב לבית. 104 ₪ במקום 119 ₪. כנסיית השכל, מאבני היסוד של הרוק הישראלי, ממשיכים להופיע ברחבי הארץ במופעים סוחפים של רוק'נרול משובח, אנרגטי ועוצמתי.במופע יארחו את יסמין מועלם שפרצה לתודעה .

סדורי1 תאריך27/07/21 יום שלישי בשעה20:00 מיקוםבית הלוי. מדשאת בית העם כרטיס במחיר ₪.00 אריה by יסמין מועלם, released 27 february 2020 1. אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה שלה (מסיבה, כמה מתוק, ככה עדיף לי) ושיתופי . יסמין מועלם חלמה על אמריקה, אבל בסוף הגשימה את החלומות קרוב לבית.

אריה by יסמין מועלם, released 27 february 2020 1. מכיוון ש×
מכיוון ש×"רשימ×" ארוכ×" נעל×" אות×" from lookaside.fbsbx.com
מסיבה | יסמין מועלם ושקל. סדורי1 תאריך27/07/21 יום שלישי בשעה20:00 מיקוםבית הלוי. אריה by יסמין מועלם, released 27 february 2020 1. יחד עם שקל היא כתבה שיר שהרגיש להם מקרי, אבל הכל בא מסיבה. מדשאת בית העם כרטיס במחיר ₪.00 ההטבה תתאפשר רק בתשלום עם כרטיס אשראי של לאומי (עם לוגו לאומי על הכרטיס . יסמין מועלם חלמה על אמריקה, אבל בסוף הגשימה את החלומות קרוב לבית. כנסיית השכל, מאבני היסוד של הרוק הישראלי, ממשיכים להופיע ברחבי הארץ במופעים סוחפים של רוק'נרול משובח, אנרגטי ועוצמתי.במופע יארחו את יסמין מועלם שפרצה לתודעה .

אריה by יסמין מועלם, released 27 february 2020 1.

אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה "אריה", מגיעה סוף סוף יסמין מועלם אל הבמות, עם ההופעה שרבים כ"כ חיכו לה. 104 ₪ במקום 119 ₪. יחד עם שקל היא כתבה שיר שהרגיש להם מקרי, אבל הכל בא מסיבה. מסיבה | יסמין מועלם ושקל. אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה שלה (מסיבה, כמה מתוק, ככה עדיף לי) ושיתופי . ההטבה תתאפשר רק בתשלום עם כרטיס אשראי של לאומי (עם לוגו לאומי על הכרטיס . אריה by יסמין מועלם, released 27 february 2020 1. מדשאת בית העם כרטיס במחיר ₪.00 יסמין מועלם חלמה על אמריקה, אבל בסוף הגשימה את החלומות קרוב לבית. סדורי1 תאריך27/07/21 יום שלישי בשעה20:00 מיקוםבית הלוי. כנסיית השכל, מאבני היסוד של הרוק הישראלי, ממשיכים להופיע ברחבי הארץ במופעים סוחפים של רוק'נרול משובח, אנרגטי ועוצמתי.במופע יארחו את יסמין מועלם שפרצה לתודעה . לפרטים כנסו לאתר אינטימדבר 2021.

ההטבה תתאפשר רק בתשלום עם כרטיס אשראי של לאומי (עם לוגו לאומי על הכרטיס . אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה שלה (מסיבה, כמה מתוק, ככה עדיף לי) ושיתופי . 104 ₪ במקום 119 ₪. אריה by יסמין מועלם, released 27 february 2020 1. יחד עם שקל היא כתבה שיר שהרגיש להם מקרי, אבל הכל בא מסיבה.

כנסיית השכל, מאבני היסוד של הרוק הישראלי, ממשיכים להופיע ברחבי הארץ במופעים סוחפים של רוק'נרול משובח, אנרגטי ועוצמתי.במופע יארחו את יסמין מועלם שפרצה לתודעה . יסמין מורפוס - personal-matter
יסמין מורפוס - personal-matter from personal-matter.hac.ac.il
יחד עם שקל היא כתבה שיר שהרגיש להם מקרי, אבל הכל בא מסיבה. 104 ₪ במקום 119 ₪. יסמין מועלם חלמה על אמריקה, אבל בסוף הגשימה את החלומות קרוב לבית. לפרטים כנסו לאתר אינטימדבר 2021. אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה "אריה", מגיעה סוף סוף יסמין מועלם אל הבמות, עם ההופעה שרבים כ"כ חיכו לה. אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה שלה (מסיבה, כמה מתוק, ככה עדיף לי) ושיתופי . מדשאת בית העם כרטיס במחיר ₪.00 סדורי1 תאריך27/07/21 יום שלישי בשעה20:00 מיקוםבית הלוי.

אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה שלה (מסיבה, כמה מתוק, ככה עדיף לי) ושיתופי .

סדורי1 תאריך27/07/21 יום שלישי בשעה20:00 מיקוםבית הלוי. יחד עם שקל היא כתבה שיר שהרגיש להם מקרי, אבל הכל בא מסיבה. אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה שלה (מסיבה, כמה מתוק, ככה עדיף לי) ושיתופי . מדשאת בית העם כרטיס במחיר ₪.00 אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה "אריה", מגיעה סוף סוף יסמין מועלם אל הבמות, עם ההופעה שרבים כ"כ חיכו לה. אריה by יסמין מועלם, released 27 february 2020 1. כנסיית השכל, מאבני היסוד של הרוק הישראלי, ממשיכים להופיע ברחבי הארץ במופעים סוחפים של רוק'נרול משובח, אנרגטי ועוצמתי.במופע יארחו את יסמין מועלם שפרצה לתודעה . ההטבה תתאפשר רק בתשלום עם כרטיס אשראי של לאומי (עם לוגו לאומי על הכרטיס . 104 ₪ במקום 119 ₪. לפרטים כנסו לאתר אינטימדבר 2021. מסיבה | יסמין מועלם ושקל. יסמין מועלם חלמה על אמריקה, אבל בסוף הגשימה את החלומות קרוב לבית.

יסמין מועלם / עטר מיינר | ת×"ר | ×"ַלַיְלָ×" - כנסיית השכל, מאבני היסוד של הרוק הישראלי, ממשיכים להופיע ברחבי הארץ במופעים סוחפים של רוק'נרול משובח, אנרגטי ועוצמתי.במופע יארחו את יסמין מועלם שפרצה לתודעה .. סדורי1 תאריך27/07/21 יום שלישי בשעה20:00 מיקוםבית הלוי. 104 ₪ במקום 119 ₪. לפרטים כנסו לאתר אינטימדבר 2021. כנסיית השכל, מאבני היסוד של הרוק הישראלי, ממשיכים להופיע ברחבי הארץ במופעים סוחפים של רוק'נרול משובח, אנרגטי ועוצמתי.במופע יארחו את יסמין מועלם שפרצה לתודעה . אחרי שנת פריצה מטורפת, שבה כבשה את הלבבות עם אלבום הבכורה "אריה", מגיעה סוף סוף יסמין מועלם אל הבמות, עם ההופעה שרבים כ"כ חיכו לה.